Tankar och funderingar



Nu när jag stod i köket och skulle göra mig frukost, så slog de mig hur jag egentligen slösar på endel varer jag har hemma. Bland annat mat och andra saker jag just nu inte kan komma på, på rak arm. Som tex jag tar ALDRIG de två första bröd bitarna av limpan, dem slänger jag. Men varför? Tror de är en fix idé att jag inte gillar typ skalken eller den andra biten innanför den. Neh för mitten är godast. Det är faktiskt ganska löjligt av mig när jag tänker efter. Men efter detta inlägg tror jag inte att jag kommer ändra på den dåliga vanan. Istället så kan jag ju ge dem bitarna till våra underbara vänner som flyger runt ute eller nått. 

Brukar ni ta skalken eller inte, i så fall varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0