morn morn

Usch har vart vaken en timme nu och orkar fn inte gå upp ur sängen. Men nu ska jag få tummen ur. Sks ju faktisk till jobbet snart. Men först får jag se till att göra mig iordning, för vem vet om jag hinner göra de sen efter jobbet. Fick starkaorder igår på att jag skulle med arbetskamraterna ut. Vet ej vilka de är. måran allt i allo sa att dem skulle sammla ihop ett gäng och gå ut. Jaha tänkte jag andra gången denna veckan. Wei. Får se till att jag inte blir för påverkad, ska ju ändå upp och jobba imorgon också. Men vi får se vad som händer. Men nu ska jag få tummen ur och göra lite nytta..



en strawberry daiquiri kanske



Eller kanske en raspberry Mojito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0