Kinnan på Apoteket = Stålpskott

Harre jössenes hade sån go lust att säga något elakt till henne faktiskt. Men jag får la ta mig ut till överbys apotek istället hädanefter. Jag har under en period nu haft väldigt jobba huvudverk Väldigt ofta vaknar jag med en sjuhelsikes huvudverk och känns som huvudet inte går att lyfta från huvudkudden. Offtast de dagarna jag bara blir liggande på soffan eller sänge. Persienerna får vara nere för ljuset gör häste ont i mitt huvud. Jag berättade hur jobbig min huvudverk var, Men kvinnan ville inte ge mig hjälp för bästa läkemedel mot den sortens huvudverk. Men alvedon funka inte så bra och de höll hon med om. Men jag lästa mig till att jag hade en lätt variant av migrän, Asså slipper illamåendet och spyorna. Migrän tabletter skulle ju va de bästa alternativet.. Men denna kvinna till stålpskott sa att jag skulle kolla upp det hos en läkare, som jag kan tänka mig att hon säger till alla.. För de har hon gjort gångerna innan när jag frågat henne om hjälp angående andra saker. *SUCK!*

Denna Gamla dam borde gå i förtidspenssion.!

Lots of love / Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0