En hemliget om mig


Den senaste tiden har jag märkt en hems ovana hos mig själv. Och de är att jag äter när jag har tråkigt. Men mitt jobb och de så är jag jävligt glad för att jag inte ha lagt på mig ett jota. Helt underbart. Denna lilla habit ska brytas omgående. Inte bara för att det är en dumhet och onyttigt. Det tar i pengapungen också. Allt jag lägger ut på smått oh gott kan jag ju lägga på annat. Så idag har jag väkt i mig massa onyttigt och jag har inte rört på mig efter de heller. Detta är nackdelen med att vara lång ledig. Är evigt glad över att få jobba imorgon. Men så fort de är okej väder ute, ej som de va idag (typ skyfall) så får jag fn ta mig ut och springa, för detta är ej nyttigt. Funderar även på att byta ut de onyttiga till nyttigt typ som frukt och grönt?. Det är nog bäst så..

Lots of love / Nali

Kommentarer
Postat av: Poppylinda

Eller börja pyssla, är likadan själv, när jag har tråkigt äter jag! Måste alltid hålla på med något annars blir jag rastlös. Kika gärna in på min blogg och få inspiration.

Snubblade över och kollade in din blogg =)

2010-05-12 @ 22:39:05
URL: http://poppylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0