Är häste arg på min mamma

Joo jag är sjukt arg på min biologiska mamma.. Jag fattar inte varför hon ska ifrgasätta och starta en sjuhelsikes diskution om någon hon inte har nån koll på. Jag nämde till henne tidigare idag att jag är återbetalningskyldig på bostadbidraget osv. kvinnan på försäkringskassan förklarade precis varför Men min mamma förstår inte varför och tycker inte att jag skabehö va betala tillbaka för månader som redan vart osv, försökte förklara för henne varför. Men då var hon vungen att fråga sin chef i sin tur är så jävla insatt i denna skit. Men kiss my ass att han är. Och han visste uppenbarligen inte heller varför. När jag vet att jag har rätt ger jag mig inte. Men jag sa åt henne att ringa försäkringskassa själv för att ta reda på varför de är så, Men jag fattar inte att hon måste sätta igång och bråka om en sådan sak, varför ens ifråga sätta att jag behöver betala tillbaka 1400kr inom de senaste 2 åren. Hur jag än förklarar för henne fattar hon inte ett skit. Är ap less på att hon är så trångsynt.så jag slog upp det på försäkringskassans hemsida och så ringde upp henne igen för att läsa upp för henne mer exakt varför. Men hon vägrar att svar.. sjukt moget.!

Detta är varför jag ska betala tillbala bostadsbidraget, För att jag jobbar och tjänar pengar. Is it hard to get?



Återbetalning av bostadsbidrag


Bostadsbidraget som du får är ett preliminärt bidrag. Det betyder att vi beräknar det med hjälp av uppgifterna som du lämnar, men ditt slutliga bidrag bestäms i efterhand när taxeringen är klar för det kalenderår som du fick bidrag.

Om det då visar sig att du hade lägre inkomster än du räknade med, kan du få bidrag i efterskott i form av en tilläggsutbetalning. Hade du tvärtom högre inkomster än du räknade med, kan du bli skyldig att betala tillbaka pengar.

Det lägsta beloppet som vi betalar ut i efterskott eller som du måste betala tillbaka är 1 200 kronor.



Svårare änså är det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0