Wounderful morning

God morgon alla pigga och glada. Tanken var att jag skulle gå upp klockan 6 idag och färga om mitt hår. Men kom jag mig ur sängen?. Um Neeh ganska misslyckag försök. Hade ju super svårt att somna igår. Så det tog sin lilla stund. Men aja. Jag får la färga om håret ikväll. Iof ju längre jag väntar ju bättre är det för mitt hår. Men Lite jobbigt att behöva gå runt och skämmas för att det ser fult ut. Men men. Fick Iaf sprungit ner igår och köpt två nya färgförpackningar. Så två ska verkligen göra susen. Och blir de inte bra denna gången heller då vette tusan vad jag tar mig till. Då kanske det blir brunt. Eller tillbaka till askblond. Får se. Dagens outfit är ju nästan hel svart har ett vitt linne under. Men nu måste ja kila. Ska jobba nu klockan tio. Ha en toppen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0