Tisdag morgon + mys

Igår köpte jag allt till min lilla Gösta. Saknar bara en klösbräda till honom. Igår fick han följa med hem på prov. Och igår lugnade han ner sig en aningen på kvällen när jag skulle sova. Då skulle han ligga tätt intill och gosa. Men nu tror jag att han tycker det är lite jobbigt och han är nog väldigt uppstressad och tycker att det är jobbigt just nu. Men idag ska han tillbaka hem till sin riktiga mamma för på onsdagkväll flyttar han hem på riktigt. För jag jobbar eftermiddag på torsdag  så jag kan hålla uppsikt över honom. Den lille stackaren har nu gömt sig under mittt täcke och vägrar komma fram. Men jag förstår honom. Det är örkt och ett trångt utrymme för honom där han känner sig säker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0