Sussa sött

Nu är det dags för sängen. Är så trött i hela kroppen och knoppen så de är sansöst. Ont i fötterna har jag men hoppas på att de går över imorgon. FUnderar på att gå till gymmet imorgon också. och vara ite duktig och träna. Har ju fläskat både idag och igår. Så nu får jag allt träna bort allt skräp jag ätit. Träna rumpmusklerana kanske vore en bra ide efter som jag märker av att jag har en benig bak så får de tränas upp så jag inte behöver få ont när jag sitter på vaniga stolar. Jut nu får jag så ont så jag bara vil gråta ibland. Men nu ska vi inte allt ta och skena iväg på detta. Nu får jag allt ta och kypa ner i sängen, börjar bli läge för det. Ska inte glömma att smörja in mina läppar som apoteksnissen sa när jag var där. Hoppas ni sover super gott. Det ska jag iaf. Sweet dreams and beautiful nightmare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0