Smärtan blir värre.

Jag berättde ju att min kind hade svullnat upp. Och nu är det ju bara värre. Samtidigt som jag ska ha mitt kalas idag. Fick ett råd att ta mig till sjuren och kolla upp det om det blev väre. Och den har svullnat ännumer nu och gör hästeont. Stod i duschen och började faktiskt att gråta för att jag inte orkar med det. Det är så typiskt att det ska vara just idag eller denna veckan över huvud taget. Jag får iaf kolla upp vad det är idag. Har fått några allternativ som slog mig i huvudet. Är sjukt rädd. Antingen är det en varböld det vet man inte men jag är rädd för att de kan vara cancer kanske ?. Neeh får verkligen inte hoppas att det är så illa. Men när man känner på den så är det som en hård klump. Så jag lutar mer åt de andra hållet. Att det kan vara en varböld. Men då kommer det allra läskigaste. Är det det, så går dem in i munnen och skär upp den. Tänk en kniv i min lille mun med än dammsugare höll ja på att säga. Men en sån grej dem suger upp skiten med. USCH. ! varför just idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0