sjukvårdsupplysningen.

Det är så trögt att man inte kan åka till jouren utan att anmäla sig till sjukvårdsupplysningen. Det är ju sanslösa köer. Och undrar nog om dem skulle behöva extra telefoner och folk som svarar i dem. För igår fick jag vänta i en hel timme i telefonen. Så då var alla tider uppbokade så då sa hon till mig att ringa idag på morgonen mellan 7-8 för då minasan ä det inte många som ringer och är sjuka. Men som tur va så vaknade jag precis. Fick vänta i några minuter fick också en tid för att kolla upp min hemska sak i minnen. Så sa dem ju ställa tusen fråger visst det är väl bra så. Men den ena frågan var. Du kan inte vänta tills imorgon och ta det med din vårdcentral?. Neeeh då hade jag väl inte ringt idag? would I?. Never minde. Fick en tid kvart över tio. Så snart får jag väl reda på vad problemet är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0