Shhh!...


Följden med min hemska nare bryter ut i munsår och tror jag har haft nya munsår 4 gånger på 2 veckor. Och när jag får munsår så bryter även min herpes ut. Som många kanske inte vet eller ar förstår så har hälften av sveriges befålkning mun herpes. Och det är endast smittbart när man har munsår. MEN Inte vanligt att munherpes smittar vid orala samlag. Därför bör man inte vara rädd för den smittorisken. Men där emot är herpes i underlivet smittbart vid orala samlag. Vissa föds med denna sjukdom vilket det är. Och vad ja kan minnas har jag alltid haft de. Man kan ha munherpes som ögonherpes och herpes i underivet. Herpesen gör att sår och sprickor blir dubbet så mycket värre än vanligt. Som att ett litet sår kan bli dubbelt så stort än vad de kanske skulle vara från början.

Now you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0