Samanfattningen av min 20års dag

Joo, Mina planer var ju förstörda dagen innan. Men jag hitta allt annat att göra. Åkte till Göteborg ändå, Lämna mina grejer hos Fie och Robb Och får nycklarna. Ska möta upp Anotn. Visst fan åker jag vilse i Göteborg 2 gånger på min egna födelsedag. Kanske inte det roligaste som finns.. Ju längre jag åkte desto mer nervös och uppstressad blev jag. Men men Jag kom ju fam till slut. Och sen åkte vi till Trädgårn. När vi kommer in får jag den kostigaste känslan ever. OHOH! Vart har vi landat? Tjejer i kortkort och röda målade läppar. Och Rave musik. Inte nog med det så spela dem slager musik på andra bar våningen. Nevah! Thats not Nali style. Kompisen märkte att jag inte alls gilla stället som tur är. Så vi går vidare till Parken där Knappen och Hakim skulle vara den kvällen. Och efter 2 min spela dem min nya favorit låt. So my style! Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0