otur?

Något står ju fel till, eller så har man bara otur. Det var ínte alls längesen jag hade jätte ont i min vänstra kind då den hade svullnat upp på insidan, så jag bet mig hela tiden i kinden. Jag kunde inte äta kunde inte prata då jag bet mig i kinden. Nu har den svullnat upp på höger sida istället men denna gången biter jag mig inte utan får ont om jag ska tugga för att tänderna skrapar i kinden. Där kan vi snacka om otur eller ? Usch jag blir bara så less! Hoppas verkligen att det är borta till på lördag då jag ska ha mitt kalas för familj och släkt.  Nu måste jag verkligen gå upp ur sängen och göra mig iorning jag ska vara hem ifrån om 25 min. Ha en toppen dag. sweet kisses. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0