ont?

Usch jag har så ont i min rygg idag så de är sanslöst. Ser ju ut som en gammal dam när jag ska göra nått.
Jobbade idag iaf.. Rätt skön dag faktiskt. Sen så gick jag raka vägen till gymmet. Så nu är jag sjukt trött. Började med att ner til jobbet sen å andra sidan så springer man runt på jobbet för det mesta utan att sätta sig allt för ofta och sedan dra till gymmet och träna så nu är jag helt slut. Men Det är ett tecken på att jag kommer sova som en stock inatt. Helt amazing underbart. 
Ikväll har jag tittat på de nya premiärerna på 5an.
Dating in the dark var faktiskt ganska underhållande. Men det är sjukt hur vi egentligen är utseendefixerade, tråkigt nog. Men det var ju 1 par som var nöjda med varandra iaf och dem fortsätter att dejta. Ger dem alla lycka. Sen titta jag på Desperet housewifes. Och det var ett ganska tråkigt avsnitt faktiskt. Dem kunde ha startat det så bra efter olyckan med planet.
Nu hörni bu är det Cougar town. Det kan man verkligen inte missa. Ger er mina åsikter om den seren när jag kollat kart.

Lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0