Nu känns det mycket bättre


Nu äntligen är den hemska blekningen borta. Och håret sittre fortfarande kvar. Är helt överlycklig. Jag förstår verkligen inte vad jag tänkte med när jag blekte de. Men men gjor är ju gjort. Dum som man är. Men nu är det brunt och det kommer det förbli. Nån gång i April eller Maj kommer det blonda slingor i. Lite fräschare till sommaren. Men visst ser jag yngre ut i brunt hår? Mitt huvud ser inte heller så avlångt ut i brunt hår tack och lov. Måste städa lite smått idag, för imorgon kommer Farfar hit på besök. Tro det eller ej så fyller jag på fredag. Fun. SYSTEMET nästa ?.. Haha neej då. I Veckan hoppas jag även på glada besked från Karin. Håller verkligen tummarna för att de högsta hönset är förnuftig och säger att det inte är några problem att tänja lite på reglerna. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den färgen passar du i!

2010-03-11 @ 09:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0