Natti natti

Nu var det dag för att sova. Det har vart en dag då allt verkligen har flytit på. Bestäklt tårter och pratat med Anna på ams och Hunit träna en timme på gymmet. yey! 30 min på löpbandet och endel rygg träning. Får se om min rygg repar sig från rygg problemen. Men man kan väl inte mer än att förebygga dem med träning. Sen började jag jobba vid 16.00 och det har vart så mycket och göra idag så dagen har gått sjukt fort. Imorgon ska jag ringa några samtal kolla på hemköp om dem har lust att beställa hem extra kesella vanilj. Och lite  träning efter jobbet också.. kanske ett besök senare på kvällen. 
Måste testa Power yoga snart tor jag, Så jag kan lära mig några knep att lugna ner mig i all stress. 
Wiho.. Neeh nu är jag trött och hoppas att alla änglar vakar över er inatt. Got natt och sussa gott.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0