Middag + mys till film

Lagade mat och det blev min taco. Översaning? Neeh. Är för lat för att laga något mer anständigt. Men tacos är både nyttigt och gott. Så det kanske går gämnt ut?.. Samtidigt så startade jag filmen A cinderella story och såg på den tillsammans med Gösta som skulle ligga på mig som ett klistermärke. Ovanligt? Neh. Tror han kommer bli en enmans katt. Han är rädd för alla som kommer in genom dörren och kommer endast fram när vi är själva. Han är som min lilla bebis. Men just är Gösta min lilla bebis och kommer förbli det. Han kommer bli sjukt bortskämd I know. Men vem bryr sig. Har ju ingen annan att pyssla om så. Nu ska jag och Gösta lägga oss och se (jag ska se och gösta ska sussa på mig som vanligt) P.s I love you. Det är den mest hämskaste filmen jag sett tror jag. INte i skräck då utan i kärlek. Den enda filmen jag verkligen har brytit ihop på när jag såg den första gången med lill pao pao. Usch lilla pao måste jag snart träffa. Den lilla godis ungen var längesen jag träffade. Får nog slänga iväg ett mess till na sen.

Men nu ska jag lägga mig här och se på film. Kommer böla som en liten gris, men de kan behövas. För det finns så mycket jag egentligen behöer släppa ut men inte får ut. Det är nu jag behöver lilla mamma som retar upp mig så jag blir arg och inte vet vart jag ska ta vägen, som sedan bryter ut i stor bölande.  Mamma <3



Saknar mami och papi väldigt mycket emellanåt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0