Jobb och sedan Vernisage

Idag har det vart en lång dag. Först så jobbade jag, Det var en stund där jag bara hande så stor lust att springa och gömma mig. Just då ville jag inte existera. Men allt går ju som sagt över hoppas jag och även detta. Dagen var lång. Slutade vid fem tiden och det bar av direkt till apoteket för att köpa en salva som hjälper mot extrem nare. Så jobbig att ha sån jobbig nare det gör så sjukt ont. Så jag frågade en herre på apoteket vad jag kan använda för min nare då inget hjälper varken idomin som han föreslog eller läppsyl. Då gav han mig en salva och sa att jag skulle använda den främst när jag ska gå och lägga mig. Locobase som är för mycket torr hud och bör användas när vanlig hudvård inte funkar. Så kom ihåg de, ni som har problem med det också. Den finns att köpa på Apoteket för 47kr. Väldigt dryg och kommer nog räcka ett tag. Sen så bar det av till en av stammisarnas Vernisage. Han är en väldigt duktig fotograf och har tatt väldigt fina bilder. Så det blev lite mingel och mycket prat där också. Väldigt trevligt. Och nu är jag hemma och är enormt trött i mina fötter.


Så ser tuben ut om ni vill testa den, så håll utkik efter en förpackning som ser likadan ut utanpå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0