Hurtig gammal gubbe

Jaa då var det väl dags att ätta igång och följa gubben via datorn. Jaa här missar man mitt 20 års kalas för vasaloppet. Haha. Joo jag pratar om min hurtiga gamle farfram på 70 år snart säger vi, Har ingen aning om hur gammal gubben är men runt där iaf. Får hoppas att han inte svimmar sista längan somhan gjorde förra året. Min farfar är den hurtigaste gubben jag vet. Dock tränar han så att musklerna går av på honom. Han pressar sig själv till det yttersta. han tränar/tävlar i löpning och cykling och skidåkning. Pluss att han tränar på gymm varannan dag. Hurtig gubbe, det är mer än vad jag själv orkar. och jag är ung. Det ärnästan så jag skämt. Så nu håller vi tummarna för att han ska klara det. PÅ onsdag kommer han hit och hälsar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0