Hemsk morgon

Imorse vaknade jag helt vättskrämd. Det luktade bränt i hela lägenheten. Det finns verklgen inte mer hemskare sak än just det. Jag tog ett varv om i lägenheten och verkligen kollade så att det inte var inne hso mig. Men hittade inget, så jag ställde upp balkongdörren så det fick vädra lite. Så går jag ut i hallen och känner fortfarande denna hemska os. Så jag öppnade förren till trappuppgången och kollade. Jajemensan. Någon hade bränt något eller nått. Fick höra sedan när jag skulle till jobbet att det var en brödrost av nått slag som det hade börjat ryka om. Och denna person som problemet uppstod hos öppnade dörren till trappuppgången och inte vädrade ut stanken via fönstrena eller balkongdörren. Hallå IQ ********!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0