Gösta va på besök

Hämtade upp Gösta igår efter stor shoppingen. Och Han tyckte väl att det var jätte jobbigt med ny miljö och försöka komma in i andra rutiner. Men så igår kväll så var han väldigt mysig och ville ligga väldigt nära och kela. Tills jag somnade. Vaknade dock inatt några gånger då han hade hittat leksaks musen jag slängde ut på golvet åt han. Då var det inga problem att leka och stoja. Men hade ett smärre problem att få honom komma fram imorse från täcket. Då var det tillbaka till ruta ett. Massa konstiga ljud och han blev helt vättskrämd den stackaren. Så han låg och tryckte under mitt täcke hela morgonen och vägrade att ens titta ut. Även om jag lockade honom med hans favorit godis. Men Mörker och trånga utrymmen är en slags trygghet för djur. Men på Onsdag flyttar han offisiellt in och då kommer det starta med ruta ett igen. Men då har han iaf vart här en gång innan och då kanske det inte blir lika jobbigt som senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0