Bebis förvånade mig.

Blev glatt förvånad när jag kom hem. Jag har gått och oroat mig så mycket för att Gösta skulle ha hittat på massa bus när jag va på jobbet. Men den lille sötsaken har inte gjort ett enda litet bus under hela 6 timmar. Han har bara legat och gottat sig i en av hyllplanen på toaletten. Den lilla gosetrollet. Men nu lär han vara super mysig. Så nu när jag ska gära ett blogginlägg leker han av sig energin med den lilla musen an älskar. Så han är syper mysig när vi ska sova. Lär ju ha ett rent helsike att få honom gå upp ur sängen imorgon, Gösta är inte direkt en morgonpigg katt. Har dock aldrig vart med om en sjukt morgon trött katt som Gösta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0