6 dagar i rad

Idag är den 6e dagen jag jobbar i rad. Fick ju ta igen degen jag var ledig förra veckan. Men ska jag vara helt ärlig så känns det inte ett dug som att jag jobbat 6 dagar i rad skulle lätt kunna jobba imorgon och fortsätta de andra dagarna också. Det kanske är ren överflödig energi. Men jag är inte tt dug trött på attg jobba just nu.. Käns skit kul och skulle lätt kunna jobba vidare.  Gjorde lite ont i hjärtat att slita sig från gösta mirse bara. Han har legat som fast klistrad på mig hela morgonen och vägrade att gå upp ur sängen. Men det är då man bara älskar de små liven. Nu ligger han här bredvid mig och spinner och lägger upp tassarna på mig för att känna om jag sitter kvar. För får jag för mig att gå så känner han de och ska följa efter. Så himla skön gose katt. Idag har han inte legat på toaletten och häckat utan när jag kom hem låg han under mitt täcke i sängen och gotta sig. Tror allt att han käönner sig väldigt hemma. Och det är bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0