21e mars

Här sitter jag nu med Gösta i knät. Efter han sprang och gömde sig på toaletten när pappa Johanna och min lillebror var här. Han är fortfarande skraj efter flytten. Men det bättrar sig ganska mycket. Jag var inte ett dugg glad på Gösta imorse då han hade fått ett frispel och förde massa väsen och bara var allmänt jobbig. Men sedan lyckades jag somna om och vaknade med en jätte gosig katt vid fötterna. Då var det minsan dags att gå upp och städa efter som vi skulle få besök. Så hann att damsuga och skura golven och vädra. 

Shoppade lite också i mat affären. Det brukar inte gå så mycket roliga program på söndagar så jag passade på att köpa mig 2 filmer när jag var nere och handlade dagens dos av middag och kruka till min nya blomma jag fick av pappa, Johanna och min lillbror. 


Två jätte bra filmer tycker jag personligen.

Så ska strax ställa mig och göra middag och se på film tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0