20-års kalas för lilla mig

Igår hade jag mitt 20 års kalas dock fyller jag inte förens på fredag men jag ska ju inte vara hemma den helgen så jag fick ha mitt kalas igår. Det var så kul och det var massa folk som kom. Dock skulle jag hamin vita skjorta och min svarta väst. Men som en klant jag är så får jag fullt med blåbär/hallon prickar på den. Jippi! Det går ju inte ensa bort i tvätten, så min faster fick skjutsa mig hem så jag kunde byta kläder innan alla kom. Dock har jag inga bilder, då jag inte har en kamera.. Men jag vet att det finns andra som har bilder. Så jag får nog dem vid ett senare skede. Smörgåstårtan gick åt som smör i solsken. Och alla hade jätte trevligt. Min mormor var där och jag fick träffa min kusin Michell för första gången. Fy skäms på mig!. Min farbror och hans familj kom också dit. Så himla trevligt och mysigt. Har inte träffat dem på 5 år. Så det var äna på tiden. Dem följde med hem hit och kolla hur jag bor. Och barnen har verklugen växt till sig. Edvin var 2 år när jag tärffa han senast och nu är pojken 7 och ett halft Helga var ett halvår och nu är hon 5 år. Jösses vad tiden springer iväg. trevligt var det. Jag fick ett gulligt halsband och några krukväxter (vilket man aldrig kan få nog av. Vill ha fler växter helst gröna utan blommer). Sen fick jag en prydnads klocka till, har redan 3 här hemma men men. När man är petig med tiden så skadar väl aldrig de. Sen så fick jag en liten kanin statyett utav Helga. Och lite pengar. Var så himmla trött efter att ha anordnat detta kalas så jag somna redan halv tio igår. Men det var så mycket att göra hela tiden. Det är jätte roligt att ha kalas men jag har vart så bortskämd så att mamma har alltid anordnat dem åt mig. Men nu är jag ju en stor flicka och får hålla i de själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0