Sista dagen i Halmstad

Midsommar helgen spenderade jag min tid i Halmstad med goaste vännen ever. Ångrar inte ett ögonblick med den tjejen aldrig någonsin. Har alltid roligt med henne spelar ingen roll vad vi gör så är allt roligt och tiden går oändligt fort. Men så midsommarafton blev min telefon förstörd och var då tvungen att köpa mig en ny. Självklart en rosa telefon. Tänkte lägga upp lite bilden från sista dagen i Halmstad. Förhoppningsvist kommer det fler bilder från Halmstad i slutet av månaden/början av Augusti. Då jag planerat att åka ner igen.


The people



And the beasts

P.s Hunden heter inte busfrö, Jag vet vad han heter men är dock väldit osäker på hur jag ska stava hans namn.


Lots of love / Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0