Shopping på morgonen

Imorse innan jag skulle dra mig mot stan tappade jag mitt armbandsur rakt på dörrkarmen, så mitt glas på klockan gick ju sönder så klart. Hysterisk blev jag för, Nali utan klocka är katastrof. Men jag fick iaf inhandlat mig en ny mascara, en bok och en almenacka plus att jag hämtade ut mina linser. Fick en smärre chock när jag hämtade linserna. Dyrt var det iaf. Sen efter jobbet så bar det av hem till Frasse så hon fick byta om så vi kunde åka ut till överby och lämna in min klocka på lagning. Tur att det var 2 års garanti på den. Plus att vi handlade lite mat på Maxi. Köpte mig en ny växt till min lägenhet. Så nu har jag allt som allt 9 växter i min lilla etta. Älskar gräna växter. Mysigt som bara den. Frasse köpte en söt liten bläckpenna till mig som jag kan ha till min lilla almenacka. Sen tog vi svängen förbi resecentrum och hämtade ut mina biljetter till resan i helgen. Wihoo.! Sen blev det också ett mål på Subway. Det var första gången Frasse åt där och hennes kommentar löd " detta måste vi göra om nästa gång". Tror hon gillade Subway.   Men nu ska jag bjuda på lite bilder från inköpen.


Min söta lilla penna självklart rosa precis som almenackan. Plus min bok.


Bäast mascaran jag haft faktiskt.


Wihoo, En helg fyld med att flytta möbler och lådor plus en hantverks mässa.
I'll tell you more then.!


Verkligen tur att man hade garantin på klockan. Annars hade de vart kört.


Lots of Love / Nali ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0