Ny design

Ny DESIGN   Ja de har jag de också. Kännde att jag behövde piffa till den efter som jag verkligen har tröttnat på den gammla designen väldigt mycket.. Dock är inte designen helt klar. För att vara min första gång att försöka mig på att göra en egen design så tycker jag att det gick väldigt bra ändå. Dock väldigt simpel. Men så kommer vi till de väldigt små detaljerna i kodmallarna. Där vågar jag inte röra något än. Så jag skulle uppskatta hjälp av en riktigt duktig person, som kan lite mer än mig om blogg design. Hör gärna av er till mig om ni vill hjälpa mig. 


Har tagit ett längre uppehåll med mitt bloggande, då jag blev väldit trött på de och inte hade ett jota att skriva om. Sen å andra sidan har jag dragit en gräns om vad jag ska skriva om. Efter som jag har endel läsare som jag tycker inte behöver veta allt. Men jag ska försöka klämma in lite nytt i min blogg. Och BTW så har jag fått köpt mig en ny telefon efter midsommar helgen då någon tyckte att min tidigare telefon skulle bada i alkohol. Men den har en hyffsat bra kamera som jag kan använda tillsvidare, Så min blogg inte bara består av massa långa tråkiga texter.


Lots of Love / Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0