Upptagen.

Jo kunde nog inte säga det bättre. Igår bråkade mitt internet med mig så jag gav upp att försöka få igång det. Så det blev en hel dag på stan istället och en Jätte rolig utekväll med Jackie.Vi började med lite förfest hos mig, samtidig som vi gjorde oss i ordning. Självklart gick vi in gratis och vi hade jätte kul. Vi dansade hela kvällen. Och jag kan säga att den kvällen var den roligast utekvällen i Trollhättans historia, för min del då. Gillar ju annars att gå ut i Göteborg för de känns lite mer anonymt och man känner inte folket. Mycket roligare då. Men igår va de skoj som sagt. Vi tog oss hem till mig så Jackie sov här inatt. Och har även vart här hela dagen. Har inte orkat plocka fram datorn, känns lite osocialt att sätta sig framför datorn och surfa när man har gäster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0