Tänk om...



du hade vunnit 10,000,000 kr Vad hade du gjort för dem pengarna?

Själv hade jag självklart unnat mig de saker jag velat. Men inte slösat i onödan, Jag hade bland annat fixat körkortet och ev flyttat lite mer söder över. Men jag hade inte vart egoistisk utan jag hade lagt dem på mina när och kära också. Även lagt endel på välgörenhet. Men jag hade aldrig slutat jobbat för det. Lite rutin på livet får man ju ändå ha.

Dock så skulle man ju helt plötsligt ha massa folk som kysser ens fötter. Det finns ju väldigt mång Gold diggers som de heter. Så helt plötsligt så har du väldigt många "vänner", som gärna vill ha endel av kakan. 

Så vad hade ni gjort för den summan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0