Pysslat

Klapparna är klara och granen är pyntad. Det är ju bara 10 dagar kvar till jul. Tänkte visa er hur min gran ser ut. Jag säger som så att det är många som tycker att färgerna jag valt inte låtr fint. Men min gran är Lila i olika nyanser och rosa i olika nyanser lite vitt och grått också.. Ingen skrik färg utan härliga färger att se på. Klapparna ligger inslagna och fina under granen. Dock tog mitt julpapper slut under tiden och fick springa ner till affären och köpa nytt. 

  


Här är en bild på en av alla julklappar, Köpt i 4 delar av vardera. Tyckte dem vara så fina.
Jag vågar lägga ut denna bilden för jag vet att den som ska ha den läser inte bloggar och vet inte ens vad det är.


Nu ska jag springa iväg och diska, för snart ringer Jackie och ska hämta upp mig för en kväll med pulka åkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0