Känns så himla bra!!

Åhh Idag har jag jobbat för första gången sen vi stänge för renoveringen, Men vi öppnade dock förra lördagen. Men det har vart lite krångel med arbetsförmedlingen innan, så de suger väl lite iofs. Men det känns så jävla bra att ha jobbat, Har verkligen saknat det så det är sanslöst. Älskar verkligen att jobba och jag älskar mitt jobb. Och det är så mycket mer praktiskt nu med det nya. So freaking love it! Och så mycket finare och skönare. Plus att vi har nya ur snygga skjortor på oss när vi jobbar. Vi har slopat temat svarta arbetskläder så nu får vi har jeans på jobbet. Thats AWSOME! Och det är helt underbart de också. Tänk i sommras man sprang runt i hettan med svarta kläder och jag bland annat hade svarta jeans på mig då. Inte så jätte roligt kanske. Man svettades verkligen som en gris typ. det var väl lite att ta i, Men det var verkligen varmt.
 
Det ser lite roligt ut att jag håller handen på ena bobisen. Men jobbets logga sitter där. Och den ska vi inte visa. Efter som an inte ska skriva om sitt jobb på en blogg eller på andra ställen på nätet, Så därför täcker jag loggan med handen. Det inte för att ja gillar att ta på mig själv. ;) Men man vet ju aldrig, De kanske jag gillar.. Who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0