I need to clear the air

Jag skiter fullständingt i om ni läser det jag skriver. Och om ni inte gillar det jag skriver så läs det inte då. Alla har vi yttrande frihet! Det här är min blogg, och jag skriver vad jag vill. Och om ni inte gillar det jag skriver, synd för er! Så lägg inte ner tid att kommentera de heller i så fall. För jag tar inte åt mig. Jag vet fullständligt vart jag har er. Och vet ni vad, I DONT CARE. Bryr ni er inte så gör inte jag heller det. Och jag lägger inte ner mer tid på det för jag har betydligt bättre saker för mig än att snoka runt i andras liv som nån parasit. And i know that you do, because it's in your personality to do that. Jag har bara två ord till er, väx upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0