God morgon

God morgon på er alla där ute i kylan. Jag har precis vaknat, och jag känner av en dov trötthet i huvudet. Kan det bli huvudverk tro?. Mjo jag kan tro det faktiskt. Hoppas inte det. Igår btw så var det en riktigt händelserik dag. På vägen ner till ullared, ungefär strax efter göteborg på E6an så körde en vit skåpbil förbi oss och min kompis tyckte det såg ut som en av hennes kompisar. Så vi körde om denna skåpbilen så jag typ tittar på en som kör för att kolla om de va de. Och det satt två killar i skåpbilen vilket vi inte såg i början. Men jag ror dem körde om oss 3 gånger till efter de plus att vi körde körde om dem 2 gånger, Så de två sista gångerna dem körde förbi oss hade dem skrivit upp sina telefon nummer på ett block och satte upp dem i rutan. Och oj vad vi skrattade. Det var jätte roligt. Vi trode också att vi hade kört fel på vägen ner, Men tack och lov för att jag har karta i min telefon så et gick ju ganska lätt att navigera. Iaf när vi kom fram, så startade shoppingen och vi hade jätteroligt. Dock trode väl det flästa folket att vi var lite funtade, efter som vi fick ju skrattattacker efter skrattattack. Men vi två ihop när vi inte har ätit och börjar bli lite trött så blir vi jätte flamsiga. Bland annat stod det en kille vid omklädningsrummen och stog och små flinade åt oss. Detta la jag då märket till så jag skulle berätta det för min vän i omklädningsrummet bredvid så när jag väl kommer in där kan jag inte hålla mig och för skratt. Så det var bara vackert att gå ut ifrån gången där omklädningsrummen låg så jag kunde lugna ner mig. Nog med det. Dock handlade jag alldeles för mycket. Visar er lite senare vad som blev inköpt.  På vägen hem stannade vi på mcdonalds för att få i oss lite mer mat. Dum som jag är köper jag en mcflurry och sedan åker vi. Jag orkar inte äta glassen så strax efter göteborg på 45an så vevar jag ner rutan och ska kasta ut den. Det gick inte så jätte bra. Det slutade med att min vän fick fartränder på sin bil istället och vi fick lite i bilen också. Aja Dum som jag är så får det gå. Även där efter kom en skrattattack av mina låga interligens.



Nu ska jag kliva in i duschen och fräscha upp mig. Gick och la mig med smink på igår. Det ska man inte göra, men jag var så trött så det vara bara att lägga sig i sängen direkt när man kom hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0