Ett kort inlägg

Jag lever, woho. Bor ju i min lilla lägenhet. Lite tomt.. Men snart har jag förmodligen internet också. Nästa månad pratar vi på då kan jag tänka mig..
Det är blandade kännslor att bo själv. Det är mycket ansvar och mycket nytt. Det är spännande och jätte kul samtidigt. men Ensamt för det mesta, Men visst har man undebara vänner som kommer och hälsar på ibland då och då. 
 
Jo i Veckan så fyllde min mamma 40 år. Ett stort grattis till henne.
Jag bakade en prinsess trårta till henne, och köpte present.
Men hennes perfekta present blev ju då att hennes sambo friade till min mamma.
Wiho!, så snart blir det bröllop. Hoppas på kyrkligt det behöver ju inte vara stort, Men hoppas på att får vara brud tärna. Ska tjöta lite extra på henne. Så min mamma är väldens lyckligaste mamma just nu.

Och Min praktik kommer igång på måndag så äntligen slipper jag sitta hemma hela dagarna.
Känner att jag verkligen går i tacket snart.
So here we go!
ska praktisera på ett fik. Så hoppas på det bästa, Hoppas på att få goda erfarenheter och inomsnar framtid ett jobb inom branchen eller något annat slags jobb.

Ville bara informera er att jag lever och allt är bra.. Bor ju isolerat utan internet men det kommer nog nästa månad så då kanske de blir mer inlägg..

Pussar Nali

Kommentarer
Postat av: hemlig ;P

längtar på att du ska skriva meeeeeeeeeer :D

2009-09-25 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0