I'm still alive

Haha kollade igenom mitt förra inlägg från en vecka tillbaka så såg ja hur mycke fel det var i texten.. Pinsamt men kände mig lite stressad då så orkade inte kolla igenom allt.
Jag lever och har haft en toppen vecka.

Joo Jag ska svara på en komentar till Angelica. Vi hamnade på Parken heter det..
Lite svårt att komma in var det dock lista plus att det var 23 då.. Men alla killarna var typ 24 s jag klarade mig undan bevågat.. Men som nyktast av alla så var det nog ingt problem då vakten fågade mig om jag skötte mig och inte var odräglig. Haha.. Inget greta denna gången. Men den killen som stötte på mig när jag tänke efter hade passat super bra inne på gretas. haha.

Nog med kul nu.. NU ska jag ha lite quality time me mina föräldrar. Sen ska jag packa ner min dator och lägga ner den i väskan för nu följer den med hem. Så man har något att roa sig lite med :).. hihi


Kommentarer
Postat av: Angelica K

jaha nu fattar jag, ah parken ligger precis vid mitt jobb ;) Det brukar va 20+ där ja, så äre i storstan ;) Ehm,, men Berså är helt ok, va där i fredags, även trägårn är okej,, :) Känns like konstigt att va ute innan man börjar jobba dock, men men, ja håller igång i alla fall :D Dock tänker ja inte gå ut innan jobbet något mer, de känns bara trisst att inte kunna dricka etc... Hoppas ni hade trevligt :)

2009-10-07 @ 00:00:20
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0