Visdomstand

Jaa då var det dags igen. Som en gång innan så bhar jag haft verk i min visdomstand. Men den håller ju på att växa upp men det är inte skönt. och det innebär att den är känslig eller ja iaf tandköttet så nu har jag säkert fått en härlig inflamation o tandköttet övre den hemska tanden. Som läkaren sa "Får du verk en gång till så får vi dra ut den". Får väl ta mig till tandläkaren och se vad dem säger. Men hoppas verkligen inte att dem drar ut den. För en gångskulle så är den hel. Har ju hört att vissas visdomständen gårsönder usch. Det låter ju så hemskt. Men man vill ju inte gå runt och ha ont heller. Sis skunde ja ju knappt äta på grund av den hemska visdomstanden.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så jobbigt med värk i munnen!

2009-05-08 @ 06:39:17
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0