Svininfluensan

God morgon på er allihopa. Idag vaknade jag med hals ont. OMG Första som slog mig var Svininfluensan! Det är väl klart som tusan at man blir orolig över en sådan sak. Men jaa det är ju trots allt en sjukdom som härjar över allt nu. Neh tror knappast att det jag har är svininfluensan. Men man blir ju smått orolig om jag ska vara ärlig. Tydligen så har det hittats ett till fal av svinindluensan i svergie. OMG. Nu får det inte sprida sig länge!. Tydligen så har 2 skolor i USA stänts ner för att det har förkompit svininfluensa på skolorna. Nu snart är det sommar och allt. Undrar om det sprider sig fortare då i värmen menar ja. Uff. man ska nog ta och sätta sig i karangtän. Vad ska man göra då om man är smittan.? Finns det nått botemedel? Kommer alla som har den dö?  Usch jaa det är många frågot som härgar i huvudet. Men nu får ja äna ta och lugna ner mig. Ta en kopp te med honung så kanske de försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0