Sprak och gnistor

Joo minsan I morse så gick min kontakt uttag. Um jag skulle dra ut sladden till el elementet för att jag skulle sätta i steron. Och mit i allt när jag ska dra ur den så får jag med mig hela den vita plast hållaren. Erm NOT GOOD! Joo och inte nog med det blir det värre. Uttaget började spraka och slå gnistor om sig. Hjälp vad skulle jag göra. Ja menar halv 7 på morgonen inte äns pappa var vaken då. Så nu har jag ett farlig hål i min vägg, Hoppas dock att min far fixar det snart annars blir det då ingen värme, Väckarklocka, Tv, dvd eller musik för mig. Suck.

Jaa med denna händelse rika morgon så var jag panikslagen och det fanns då ingen chans att jag skulle somna om av trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0