Sjukgymnasten och köttbullar

Jaa då var man och kollade ryggen. Kan ju lova att jag hade mer ont i ryggen när jag gick där ifrån än när jag kom dit.
Hade nån problem med sista kotan i ryggraden så fick några övningar att köra varje timme när jag är vaken. WIHO så om någon undrar vad jag pysslar med så är dte mina roliga övningar och snart är det dags att köra en omgång till. *suckar djupt* Haha men vad gör man inte hällre blir jag av med verken än att fram kalla mer

Sen så när jag kom hem var det dags att rulla köttbullar wio wio. Är man snabb så går det fort och lätt. joo minsan tror jag rullade 380 köttbullar i julas så det gick fort.


Ja och sliten å grå är man med. Men kan inte så mycket göra när det är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0