sjuk

Jaa då har man dragit på sig en underbar förkylning inte nog med de så slår den ut mina ögon också. Så nu är jag väldigt ljuskänslig för det bara sticker i mina ögon och tårarna bara sprutar och klarar knappt se utomhus.
Så kul är det. Har bedövat halsen underdagen med halstabletter  inge vidare kul, men man får god andedräckt, hiho hiho. Skämt å sido. Var på möte i morse med M och K  mer får ni inte veta än. Hemlis!. ahh fast försov ju mig så det var en jobbig morgon blev ingen frukost osv. ja sen åkte  jag till skolan, när jag kom dit var det vackert att äta skolans hemska mat. Dem har tydligen fått nya regler. angående maten för kommande år. TACK OCH LOV för att vi hart slutat då. för de reglerna var sjukt patetiska. Men det är väl inte konstigt att folk slänger maten när den smakar som den gör! Osså är det ju bara Korc och fick och sopa minst en gång i veckan. Helt sjukt. KORV lixom det är ju inte mat. Ahh sen iaf så fick jag gå och sjukanmäla mig för det blev värre under dagen huvudverken började att slå sin lovsång, härligt (NOT!).
Mamma hemta mig efter dem hade vart och handlat så det bar ju av hemot proppa i sig en alvedo och däcka på soffan tills hunden hoppa upp och slickade mig i ansiktet och dena lägga sig raklång över mig.  Um nedrans hund.




Vill vara frisk det är inge kul att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0