Rubrik

Hallå alla. hoppas ni mår bra, Här är det bättre lite rethosta kvar och snuva. Och förlåt för den dåliga uppdaterinen.
Men Har haft väldiga problem med min dator det senaste. Kan tänkas vara virus. Hum vet inte riktigt men den verkar bete sig lite bättre utom att MSN är helt bort. Hum. Ja jo och att om installera det  funkar ju inte heller. så vet inte riktigte hur man ska gör. Ganska irriterande. Men kanske bra det för idag har jag verkligen inte suttit vid datorn och det är ju bra det.
Men jobbigt då man inte kan komma in på msn och komma åt mailen lätt istället ska man behöva klicka upp flera sidor och logga in och greja. Aja jag vet jag låter lat. Men wtf who cares?

Aja vi får se om detta kommer upp nu eller om min dator vägrar att ladda upp det. Håller tummarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0