Pinsamma djur kan vara

Joo förut så gick vi tjejer en sväng och då menar även hunden. Först till ungdomsmotagningen och checkade öppetiderna. Och sedan så skulle jag se om man kunde fått prata med någon på sjukgymnasitken för min rygg och joo då fick allt en tid på fredag morgon. Wei så nu ska jag få kollat min rygg för en gång skull kanske kan få svar på min hemska rygga värkar. Men sedan så gick vi ju ner till tempo för det skulle ju handlas också. När vi kommer ner mitt i centrum tvgärnitar hunden. Tack och lov för att jag hade med mig Bajspåse för en gångs skull annars brukar jag glömma dem. Hunden sätter sig och Bajsar mitt på gångbanan i Centrum. Gosh och den som hade satt fast bajspåsen på kopplet var ju inte så smart kanske knöt en dubbelknut med påsen och kopplet. så det tog ju 10 min innan vi fick upp den nedras knuten. Och där stod vi som fån.  Men gud så pinsam.

Måste erkänna att min lilla bäbis även var duktig trots hennes pinsamma idéer. Joo hon är ju 6 månader och nyfiken på ALLT. Så var det en äldre härre som gick förbi hunden väldigt nära. Tror dock inte att han såg henne. Men hon hade allt lagt sig till ro och väntade på oss. Stod allt och kollade på henne i fönstret. Men när denna mannen gick förbi gjorde hon absolut ingenting, hon visade inte ens intresse för mannen. Så ducktig min lilla flicka är ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0