Nu är det nog !

För i hela friden väx upp!
Att vara negativ helatide och provocera folk är det minsta okloka man kan göra. Att gapa och skrika är ännu värre.
Joo folk bryr sig dem gör det. Och vill ens bästa.
Men jisses asså. Något stopp får det fan vara på allt.
Negativa människor kan nästan slänga sig i väggen; hur kul är det att springa runt och varas arg och vresig hela tiden?
NeH jag förstår verkligen inte vittsen med det. Men kan inte tänka mig att det är så kul.
Det är 3 veckor kvar och jag ska njuta av tiden i skolan för när man väl har gått ur kanske man saknar den.
Sen ska jag njuta hela sommaren hoppas på att det bara blir bättre.
Borlänge here we come !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0