Mammas tidning och en penna i högsta hugg

Jaa här sitrer jag med mammas tidning hon förmodligen köpte på gotlandsfärjan och en penna i högsta hugg.
Det första mamma sa när hon plockade fram dem och de nya böckerna igår.
-  Här Nathalie här har jag nya böcker denna har jag inte börjat i så den kan ju du börja i, Och här har jag en tidning och läsa om du vill.
- Åhh men jag har redan en bok att läsa. Men tack ändå.
- jaa men dem finns kvar om du ångrar dig.
- Jo föresten finns det korshord i tidningen, eller har ni redan löst alla?
- Neh vi har löst ett.
- TACK mamma. hehe

så nu är man väl förbered. bara för man är sjuk ska man inte sluta använda hjärnan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0