Idrott

Wio wio. Guess what ! i skolan kom min idrottslärare fram till mig och ville prata. Blev mest om varför jag var borta i fredags. MatteC nationella. sjukt svårt men men.

E - Jaa du gjorde prov i fredags va?
(jag) - Ja joo jag gjorde ju det.
E - Men i varje fall så tänkte jag ge dig ditt betyg.
(jag) - Jaha jaa okeeej. *tänker efter länge*
E - Jaa det var mycket svårt att sätta ett betyg. Men jag ska göra dig glad.
(jag) - Ja jaha men okeeej. *vad ska man säga lixom, kom till skott kanske*
E - Jaa du kommer bli riktigt glad.  Jag ger det ett MVG
(jag) - ÅHH TACK TACK TACK så jätte mycket.

Fast glädjen varade inte länge för ens huvudverken tog över allt som fanns och min ögon ville inte lyda. Så ont i ögon och huvud så fick mamma komma och hämta mig.



Såhär glad blir man när man får bra betug och om inte gladare ! wio wio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0