Hemma

Idag blir det till att vara hemma måste kurera mig och försöka överleva förkylningen, och som topping på toppen måste jag plugga. Hur kul är det, inte alls. Och sen vill man ju inte vara sjuk nästa vecka då är du ju bal. Och den kan man ju inte bara missa. Nog med att jag kommer irra runt där Maybe alone. Eller joo jag kommer nog gå dit med min kavaljer men som vanligt så kommer man väl splittas upp och förmodligen åker jag hem tidigare. Vet inte som sagt. Men nu känns saker och ting väldigt upp och ner. Hade jag inte haft en kavaljer och köpt biljetten så hade jag nog skitit i att gå. Men Joo det är ända balen i ens liv så man får offra sig.
Snart är det studenten livs glödje. !
Men i många tankar och funderingar skulle jag helst vilja att det blev bra. Att allt kanske var som det var förr. Tänker jag efter så saknar jag mycket.
Det finns mycket som händer mycket som skapar den jag är. Men mycket saknar jag från det som var innan.
Önskar ibland att livet har en "spla tillbaka" knapp så man kan åka tillbaka och ändra på det som blev fel.


Nog med önskningar. för det mesta går ju ändå inte i uppfyllelse tyvärr hur mycket man än önskar det.
Saknar dig just dig. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0