God morgon

Förlåt för den dåliga uppdatering under helgen. Men har som sagt inte vart hemma.
Det blev en tripp till borås och kom hem igår kväll, Då jag verkligen inte hade någon ork att uppdatera.
Som sagt jag var i borås´, Det var jätte mysigt. Fick sett på Transformers för första gången och den var jätte bra fraktiskt.
Idag funderar jag på om man ska fjäska med pappa oh spana in uddevallas nya värmevärk efter som det är öppet hus och man får åka dit och kolla. Säg också att  deras panna är inspererad av en panna som pappa har byggt sen innan lite spännande faktiskt. Men man har ju fått höra flera gånger när man åkt förbi stora farbriker. "Där barn. Där inne har jag byggt upp massor åt dem" Pannors osså vidare.  Pappa kan han.
Idag händer väl inte så mycket mer, ska försöka att plugga lite och bara slappa.
Har inte ont i ryggen idag men dess verre så har jag ont i bröstkorgen. Skumt. Men thats life.
Har väl nån skum förkylning på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0