Från regn till sol

God kväll på er, mår ni bra? Hoppas det iaf. Jag mår allt bra är bara väldogt trött så snart blir det sängen. Men Som sagt tidigare så hade vi kammmarafron. Och När jag var i skolan tidigare idag så har det regnat hela dagen. väldigt typiskt när jag gick i leggings och en over sized tröja. Jaa i varje fall så var det kallt så när jag kom hem så duschade jag och fick upp värmen igen. Joo då när jag kom upp så lös solen. Underbart. Ja då slapp jag att frysa så mycket som jag gjorde innan. Men typiskt att den skulle komma sent på dagen.


Bussen gick till stan vid 17.20 tiden så jag gick ut till bussen 5 min innan och joo ni mitt hår han nogg torka på 5 min. Jösses vad det blåste. Rena orkanen verkade det som.


Ja det var lite kyligt med blåsten men det gick. Och det mojnade sen.

Efter vår lilla framträdande så skulle jag passa på att gå till bussen tidigt med tanke på att dem bygger om vid busstationen så är de väldigt rörigt där nere. Så tänkte jag att jag går över Margeretegärde parken. och fick mig en riktigt fin bild. Så grönt och vackert det är nu.


Solen lyste och det var riktigt behagligt men blåste en hel del då också.

Men jaa i varje fall så är det säng läge för mig del. Natinellt prov i Engelska B i morgon håller tummarna för att det går bra. Slutar tidigt ungefär vid 10.30. Härligt så då ska jag hem och städa lite och se om jag får gjort köranalysen. Sen bär det av till Borås.

Men ni får sussa gott alla så höres vi i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0