Dags för en sjukling att sova

Tänkte iaf att jag skulle skriva ett inlägg innan jag går till sängs.
Undedagen känns det som det vart lite bättre alvedonen hjälpte efter nårra timmars sömn.
Men nu kommer huvudverken tillbaka halsen känns mycket bättre har inte ont als nu men dessvärre hostar jag och är snuvig. Biohålorna är helt tilltäppta och huvudverken bara dunkar som en hammare mot huvudet. I morgon blir det absolut ingen skolan. Får ligga hemma och kurera mig och plugga för onsdagen då jag verkligen måste in till skolan för att skriva prov. Hoppas att det kommer funka.

Fick även klart med mamma atts tudenten är fixad. Wei !
Så nur är det bara att skicka inbjudningar och fixa smörgåstårta osv. Härligt härligt.

God natt då på er alla friska glada och krya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0